понедельник, 10 октября 2011 г.

Усім привіт!
Як ви? творите?  Особисто мене така мерзотна осіння погода надихає. Навіть попри те, що сьогодні я намочила ноги і джинси. Але про приємне.
Звітую.
12 жовтня у моєї сестри ДН. Вона - чи не єдина, хто цінує мою творчість у реалі( а всі решта - то у віртуалі). Так от я зробила коробочку, в яку покладемо гроші. Але потім Іра буде ту коробочку використовувати як шкатулочку - я вже це знаю.


Коробочка задекорована тканиною із навмисними "фалдами". Ну і також використано льняну сіточку, рафію та напівбусинки.
2. Моє інше творіння - це рамочка для дууууже позитивної дівчинки. Журналістка, активістка, позитивщиця. Викладає малюкам казкотерапію. А її літнє захоплення - парашути. Вона зробила 2 стрибки з висоти 1000 м.! І саме тому рамочка прикрашена парашутами. До речі, тканинка на парашутиках - дуууже побідна до власне куполів справжніх парашутів.



І моє третє творіння - рамочка для дівчинки в Ів.-Франківськ - то я беру участь в книжковому обмінному проекті на "Малечі". Про свою адресатку не знаю майже нічого, попри те, що перечитала усі її повідомлення на тому форумі!
Тут  використала декупаж (який при фотографуванні дає блиск) та своє улюблене полотно (благо, що свекруха подарувала мені його багаааато)





5 комментариев:

  1. ТАААнь, клаасно так! Скільки позитиву у цей мерзотний день! Молодець, творець прекрасного! Ти вже у моїй уяві як майстриня рамочок і Тільд! Де мишка?;)

    ОтветитьУдалить
  2. Танюшка!!! клас!! стільки позитиву )))
    і я творю )) хоч і холодно ))
    чудова коробочка і рамочки неперевершені ))) МОлодчинка!!

    ОтветитьУдалить
  3. дякую, дівчатка!А я вже зі сторони глянула і подумала :( (пАзор!)

    ОтветитьУдалить
  4. Танюшка, швиденько за нагородкою від мене! ;)
    http://ptaschechka.blogspot.com/

    ОтветитьУдалить
  5. гарно! неймовірно гарно!)

    ОтветитьУдалить